یکی از دوستان لطف کردند و تو بخش نظرات این شعر قشنگو گذاشتن براتون میذارم تا شمام بخونین اگرم دوست داشتین متن زیبا بدین تا براتون بذاریم

سپاس

کجای این جنگل شب پنهون میشی خورشیدکم

پشت کدوم سد سکوت پر میکشی چکاوکم

چرا به من شک میکنی من که منم برای تو

لبریزم از عشق تو و سرشارم از هوای تو

دست کدوم غزل بدم نبض دل عاشقمو

پشت کدوم بهانه باز پنهون کنم هق هقمو

گریه نمیکنم نرو... آه نمیکشم بشین

حرف نمیزنم بمون... بغض نمیکنم ببین

سفر نکن خورشیدکم ترک نکن منو نرو

نبودنت مرگ منه راهی این سفر نشو

نذار که عشق من و تو اینجا به آخر برسه

بری تو و مرگ من از رفتن تو سر برسه

نوازشم کن و ببین عشق میریزه از صدام

صدام کن و ببین که باز غنچه میدن ترانه هام

اگر چه من به چشم تو کمم قدیمیم گمم

آتشفشان عشقم و دریای پر تلاطمم

گریه نمیکنم نرو. آه نمیکشم بشین

حرف نمیزنم بمون. بغض نمیکنم ببین

 اگرچه من به چشم تو کمم قدیمییم گمم

آتش فشان عشقمو دریای پر تلاطمم



نظرات شما عزیزان:

سوری
ساعت18:39---14 ارديبهشت 1393
وبلاگ عالی در اختیار داری خریدارشمممم


پاسخ:سلام قابل شما رو نداره پیشکش


آرش
ساعت16:29---12 ارديبهشت 1393
یه جمله کلیشه ای میگم

وب خوبی داری


پاسخ: سپاس :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, | 19:41 | نويسنده : parmis |