آفرینش

 

 

خدای خدایان نفخه ای از خویشتن خویش جدا کرد

 

و در آن نفخه زیبایی را آفرید.

 

او به زیبایی سبکی نسیم سحر گاهی را عطا کرد

 

و رایحه ی گلهای دشت را

 

و نرمی مهتاب را

 

آنگاه خداوند جامی از شادی به دست زیبایی داد و گفت:

 

تو نباید از این جام بنوشی مگر آنکه گذشته را فراموش کنی

 

و به آینده نیز اعتنایی نداشته باشی

 

سپس جامی از غم به دستش داد و گفت

 

تو باید این را بنوشی و معنای شور و شعف زندگی را دریابی.

 

کسی که به سیمای غم نگاه نکرده سیمای شادمانی را نیز هرگز نمی بیند!

 

 



نظرات شما عزیزان:

MORTEZA
ساعت14:11---24 شهريور 1391
توجه توجه توجه
هرگونه عکس متحرک و کار فلش و لوگو برای شما دوستان عزیز انجام میدم با اسم خودتون و اسم وبلاگتون.
کارای خودم رو داخل وبلاگم قرار دادم (ی نگاه بنداز)
و هر گونه کار خواستین براتون طراحی میکنم
نگاه کردن ضرر نداده
نیای از دست دادای
مرسییییییییییییییییییییییییی


ali njr
ساعت23:33---23 شهريور 1391

سلام



سلام از bahalkade نظر ميدم



ازتون دعوت ميکنم به وبلاگ من يه سري بزنين و نظرتون رو درباره وبلاگ و اين که چه مطالبي در وبم قرار بدم به من بگين

اگه بخواين با هزينه ي فوق العده كم براتون بنر هم طراحي ميكنم

در ضمن اگر هم به تبادل لينک با من تمايل داريد ميتونيم تبادل لينک داشته باشيم

اگر هم عضو وبم بشي يا كد بنرم رو توي وبت بزاري كه خيلي ممنون ميشم

منتظر حضور و نظرات ياري کنندتون هستم

راستي وب خيلي جالبي داري

::ممنون::


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, | 14:2 | نويسنده : parmis |